SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI S.K ARU BARU. BERILMU & BERJAYA..BERDOA, BERTAWAKAL. SALAM 1 MALAYSIA!

Thursday, April 21, 2016

PELANGGAN SERBU GURU S.K.A.B!!

Kecoh hari ini di S.K Aru Baru apabila pelanggan menyerbu meja guru-guru di Laman Mahabbah! Apa yang telah berlaku sebenarnya? Apa produk yang telah dijual oleh guru-guru SKAB? Cikgu SKAB jual tudung ke? Tudung Neelofa? Tudung Fareeda? Atau produk Qu Puteh? Kejadian ini menimbulkan seribu satu tanda tanya kepada orang luar yang tidak mengetahui perkara sebenar yang terjadi pagi tadi. Mujur ada Pamoga!

Sekitar jam 8.00 pagi, pelanggan yang terdiri daripada ibu bapa murid SKAB sudah mula berkumpul di makmal komputer untuk mendengar sedikit taklimat yang telah diberikan oleh En. Abubakar selaku Guru Besar sekolah. Taklimat yang diberikan memberi sedikit-sebanyak gambaran tentang hala tuju sekolah dalam mencapai matlamat agar murid SKAB lebih maju.

Program yang dijalankan ini sebenarnya adalah PROGRAM INGAU-INGAUAN siri 1 2016. Program ini menjemput ibu bapa ke sekolah untuk bertemu guru-guru dan mendengar penjelasan mengenai prestasi dan potensi anak-anak mereka di sekolah. Di bawah makmal, Laman Mahabbah berlangsungnya perjumpaan diantara ibu-bapa dan guru kelas masing-masing.

Kerjasama yang diberikan oleh ibu bapa sangat menggalakkan malah mereka amat berminat mendengar tentang anak-anak mereka. Program ini juga dapat merapatkan hubungan dan komunikasi di antara guru-guru dan ibu bapa demi membentuk kerjasama yang jitu dalam menjana generasi SKAB yang gemilang.

Pihak sekolah amat berterima kasih kepada semua ibu bapa yang terlibat dalam program ini kali ini dan diharap pada masa akan datang keadaan ini masih boleh diteruskan malah ditambah baik demi SKAB tercinta. 

"Anak kita, masa depan kita."















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...